skulle Zealot vara en bra att prova

Тут можна розповісти про себе, залишити оголошення про пошук знайомих, друзів, однокласників. Поздоровити своїх родичів та близьких.

Модератори: bershad, Korespondent

skulle Zealot vara en bra att prova

Повідомлення Labi1995 » 16 травня 2018 06:53

Den positiva sidan av en fast s?g ?r att den tenderar att m? b?ttre n?r man h?mtar takten, och Nike Air Max 90 Femme Noir det h?r ?r fallet med Zealot f?r mig. Min kompis Sam gjorde samma observation - Zealot ?r lite p? den h?rda sidan f?r l?ngsamma mil p? v?gen, men k?nns b?ttre n?r du snabbare upp. Men om du gillar en fast sko som Saucony Mirage, skulle Zealot vara en bra att prova. (Som en sida sprang jag f?r f?rsta g?ngen i Skechers GoRun Ride 4Nike Air Max 270 Mujer ig?r - passformen ?r m?rkligt lik den Zealot, men turen var mycket mjukare och b?ttre match f?r mig f?r enkla mil).
N?r det g?ller ytters?len, finns det gott om gummi p? Zealot och jag f?rv?ntar mig att h?llbarheten ska vara ganska bra. Jag ser detta som en n?dv?ndighet f?r en sko p? prisj?mf?relsen $ 130 (n?got Skechers kan komma i Nike Air Max 90 Heren problem med GoMeb Strada). X-T900 gummi p? h?len ?r lite h?rdare och b?r vara mer slitstarkt ?n det iBR + bl?st gummit som str?cker sig fr?n mittfoten fram?t. Saucony Zealot ?r en snygg sko som parar en fast tur med en gener?s passform i framfoten . ISOFIT ?vre ?r riktigt snygg och fungerar bra p? min medell?ng fot - de med smala f?tter borde se n?gon annanstans. Vid $ 130 MSRP ?r skoen pricy, men jag f?rv?ntar mig att h?llbarheten borde vara bra med tanke p? den stora m?ngden ytters?lgummi som ?r Nike Air Max 1 Dames n?rvarande. Om din budget till?ter, har du en medium till bred fot, och du gillar en fast tur, Zealot ?r v?rt ett f?rs?k. F?rra veckan har jag granskat Meb Keflezighis racingsko, Skechers GoMeb Speed ??3. I det h?r inl?gget ?r jag kommer att introducera dig till sin tr?ningssko, Skechers GoMeb Strada (jag tror Kara Goucher tr?nar ocks? Nike Air Max 90 Femme Rosei den h?r skogen nu). Jag har varit involverad i utvecklingen av Strada sedan slutet av 2013, s? skon har varit i arbetet under ganska l?ng tid. Jag kommer att beh?lla den h?r posten eftersom jag skriver en fullst?ndig recension om n?gra veckor - bara v?ntar p? att f? n?gra k?rningar i ett slutligt produktionsprov som ?r p? v?g.
GoMeb Strada ?r i huvudsak en cushy, neutral sko (t?nk Nike Pegasus cush) med en gummil?s s?g. I st?llet f?r en traditionell ytters?le valde Skechers att g?ra sulan fr?n tv? Nike Air Max 90 Femme typer av skum - ett mjukare skum f?r huvuddelen av mellansolen och ett n?got h?rdare, mer n?tningsbest?ndigt skum som str?cker sig fr?n utsidan av h?len, ?ver mittfoten, och upp under stor?en (svarta omr?den i bilden nedan). Biten under stor?en ?r ett intressant tillv?gag?ngss?tt, eftersom det ger lite stabilitet under sena l?gesfasen Nike Air Huarache Heren - jag brukar verkligen squish detta omr?de i en sko som Pegasus, men Strada fungerade mycket bra med mitt steg.

I min fullst?ndiga ?versyn kommer jag att ge mer detaljer om specifikationer, passform, rida och springa igenom n?gra av skillnaderna mellan de m?nga iterationerna p? den sko jag f?rs?kte under utvecklingsprocessen. Strada Nike Air Max 90 Mujer Negras kommer att sl?ppas den 1 februari. F?r nu l?mnar jag dig med n?gra bilder
Labi1995
Заслужений
Заслужений

Повернутись до КНИГА ВІДВІДУВАЧІВ, ПОШУК ЗНАЙОМИХ, ОДНОКЛАСНИКІВ!!!

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів