gjorde de noggrant rapportera sin fotstr?ckningsstil?, hade de liknande relativa fitness?, hur m?nga ?r hade de tidigare k?rning? Hur som helst, jag rammar Jag antar att jag bara ?r tveksam till skopforskningsdata eftersom det vanligtvis finansieras av f?retag i branschen och dessa faktorer verkar aldrig adresseras. Och som du p?pekade vetenskapen ?r beroende av produkten av skon som ska skapas innan den kan testas. Jag tror i
Nike Air Max 90 Womens slut?ndan att jag f?rmodligen skulle s?ga exakt samma sak som en sann nyb?rjare, "f?rs?k varje stil med sko och ta reda p? vad som passar b?st f?r dig". Nu kanske i 10 ?r en fotskanner tar en snabb titt p? din fot och dess p?lagda krafter medan du k?r och 3-D skriver ut en sko som tillgodoser dina omedelbara behov och all denna diskussion om maximal vs traditionell vs minimal kommer att
Nike Air Max 90 Womens Pink vara ses som dumt. Jag hoppas bara att l?pare forts?tter att ha massor
www.paardreizen.nl av skor val. Tack f?r svaret och jag h?ller med om att studier ger skorna A vs Sko B resultat. Men vad jag tror att jag f?r p? ?r om "anatomi, styrka, r?rlighet etc." (vi kan ocks? l?gga till vanligaste skadestyp) best?mma skobehov d? borde inte studier kontrolleras f?r dessa faktorer ocks?? Jag menar att jag inser att provstorlekar ?r l?ga redan men jag tycker att det skulle
Nike Air Max 90 Homme vara intressant om studier kontrollerade grupper baserat p? vikt, ?rsl?ngd, h?jd, prestanda etc. Det ?r naturligtvis dr?mv?rlden eftersom de flesta studier ?r begr?nsade av tid, finansiering mm Liebermans saker fungerade bra med det h?r eftersom de tv? kategorierna som unders?ktes var shod vs unshod-kategorier tydligt dikotoma kategorier (barfota fr?n f?dsel mot shod-grupper och ja jag inser
Nike Air Max 90 Femme Noir att det inte ?r de polemiska m?nniskorna g?r det). Men med att
Nike Air Max 1 Mujer j?mf?ra skor har det aldrig varit s? klart att det har det? D? kommer naturligtvis alla problem med det som ?r "b?ttre" snabbare men med mer skada, l?ngsammare med mindre skada, mindre skada utsatt ?ver tid, fungerar bra f?r tunga l?pare, fungerar bra f?r l?ttare l?pare etc. Andra problem st?der ocks? dessa studier som gjorde folk ?verg?ngen ordentligt?, rapporterade de noggrant sin
Adidas ZX Flux Mujer fotstridsstil?, hade de liknande relativ fitness?, hur m?nga ?r hade de tidigare k?rning? Hur som helst, jag rammar Jag antar att jag bara ?r tveksam till skopforskningsdata eftersom det vanligtvis finansieras av f?retag i branschen och dessa faktorer verkar aldrig adresseras. Och som du p?pekade vetenskapen ?r beroende av produkten av skon som ska skapas innan den kan testas. Jag tror i slut?ndan att jag f?rmodligen skulle s?ga exakt samma sak som
Nike Air Max 90 Femme en sann nyb?rjare, "f?rs?k varje stil med sko och ta reda p? vad som passar b?st f?r dig". Nu kanske i 10 ?r en fotskanner tar en snabb titt p? din fot och dess p?lagda krafter medan du k?r och 3-D skriver ut en sko som tillgodoser dina omedelbara behov och all denna diskussion om maximal vs traditionell vs minimal kommer att vara ses som dumt. Jag hoppas bara att l?pare forts?tter
Nike Air Max 90 Femme Fleur att ha massor av skor.