ett mjukare alternativ som Kinvara

Тут можна розповісти про себе, залишити оголошення про пошук знайомих, друзів, однокласників. Поздоровити своїх родичів та близьких.

Модератори: bershad, Korespondent

ett mjukare alternativ som Kinvara

Повідомлення Labi1995 » 17 травня 2018 07:00

Min erfarenhet av Breakthru har blivit blandad. Jag trodde initialt att de skulle vara f?r begr?nsande framf?r, men de har varit OK p? spr?ng s? l?ngt. Jag har en storlek 10 i Breakthru, Nike Air Max 97 Dames som ?r en halvstorlek mindre ?n vad jag har p? Kinvara, men l?ngden verkar vara perfekt. Jag tror att en enkel f?r?ndring som en lite str?ckare framfoot mesh skulle g?ra f?r en comfier passform. Bortsett fr?n framkanten av n?tet ?r resten av ?vre snyggt konstruerad och ser bra ut. Jag gillar speciellt vadderingen Nike Air Presto Mujer och materialet som fodrar tungan och fotledkragen - mycket comfy.
Breakthru sula Adidas Ultra Boost Womens kommer att vara en k?rlek-det-eller-hata-det ?r en sak f?r l?pare. Det finns gott om gummi p? yttersula, s? jag f?rv?ntar mig att h?llbarheten blir bra. Mellansolen ?r fast och lyh?rd, s? om du gillar cush b?r du leta n?gon annanstans. Personligen tyckte jag att ritten var b?ttre n?r jag h?jde takten, men jag f?redrar en l?gre stackalternativ Nike Air Force 1 Heren som Fastwitch eller A6 f?r hastighet och ett mjukare alternativ som Kinvara f?r l?ngre mil. Och d?r ligger problemet, ?tminstone f?r mig - jag ?r inte s?ker p? vad jag skulle anv?nda den h?r skogen f?r.
Saucony Breakthru ?r en prisv?rd ($ 100 MSRP), fast sko med prestanda passform och massor av tunga underfot. Min gissning ?r att de som gillar k?nslan av Saucony Mirage (eller Mizuno Sayonara) kommer att tycka om Breakthru som ett mer vadderat (men smalare) Nike Air Max 95 Femme alternativ, och de som tr?nar i Ride och vill ha ett fastare, n?got l?ttare alternativ f?r racing kommer att gillar det ocks?. Det kommer bli intressant att se om Breakthru hittar en marknad - vad s?gs om dig, kan du se dig sj?lv l?gga till Nike Air Max 95 HommeBreakthru i din arsenal? Jag har precis k?pt Breakthru det h?r f?rra l?rdag. Jag g?r fr?n Mizuno Sayonara storlek 7. Jag tr?nar f?r min FIRST Full Marathon som ?r 12 veckor bort nu. Jag visste att jag beh?vde mycket mer kudde. Ursprungligen k?pte jag Asics Gel Cumulus i en 7 eftersom den var p? f?rs?ljning f?r $ 70 - men hade m?jlighet att ta tillbaka dem inom 30 dagar (Fleet Feet) - jag hade dem f?r 3Nike Air Max 90 Dames k?rningar (7 mil och 10 mil) och de skadade mina t?r och var tyngre ?n vad jag var van vid. S? jag tog tillbaka dem och s?ljaren introducerade mig till dessa Saucony Breakthru. Han sa att de var mycket j?mf?rbara med Mizunos l?tta och skulle vara mycket Nike Air Max 90 Mujer Rosas kudde f?r l?ngre k?rningar. Jag sprang 7 mil i dem p? l?rdag, precis utanf?r l?dan och jag ?LSKADE dem. Jag har ocks? en smal fot, och jag gick upp till en 7 1/2 (som jag aldrig har gjort tidigare). Hittills ?lskar jag dem och hoppas jag kommer att forts?tta att k?nna detsamma. Kudde l?tt (endast 1 oz tyngre ?n Sayonara) - Jag skulle rekommendera dessa skor.
Labi1995
Активний учасник
Активний учасник

Повернутись до КНИГА ВІДВІДУВАЧІВ, ПОШУК ЗНАЙОМИХ, ОДНОКЛАСНИКІВ!!!

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів