Dit zijn allemaal

Тут можна розповісти про себе, залишити оголошення про пошук знайомих, друзів, однокласників. Поздоровити своїх родичів та близьких.

Модератори: bershad, Korespondent

Dit zijn allemaal

Повідомлення Labi1995 » 08 серпня 2018 06:42

De tong van de MT is ongeveer 2/3 van zijn lengte gevouwen om te voorkomen dat Nike Air Max Thea Mens er vuil in kan glijden - het is een dunne tong maar er is een beetje kussen ingebouwd.
Er is geen plastic hielkap in deze schoen, maar de overlays op de hiel zijn iets dikker om structuur te bieden.
De binnenvoering van de enkelrand is gevoerd, maar niet overdreven (meer dan de Merrell Ascend Glove, minder dan de Inov-8 Trailroc 235 - dit zijn twee van de naaste concurrenten van deze schoen). De binnenvoering van het bovenwerk is indrukwekkend comfortabel. Ik zie vaak dat de term "naadloos" wordt gebruikt om bovendeel te beschrijven dat echt niet naadloos is, maar de voering van de Topo MT is echt naadloos helemaal tot aan het niveau van de bal van de voorvoet. Het is een zeer comfortabele schoen. Nike Air Vapormax Mujer Ik ben nog niet sockless erin gelopen (te koud hierboven) maar ik zie geen reden waarom dat in deze schoenen geen optie zou zijn.
Een nadeel van het hebben van een zachte, bijna volledige interne voering is dat het drainage belemmert en de neiging heeft om water te absorberen. Ik liep een paar weken geleden in een gestage, koude regen en sloeg bij meerdere gelegenheden op enkel-diepe plassen - de schoenen absorberen water en werpen het niet snel af. Veel squishing totdat het water erin slaagt om uit te werken. Gemaakt voor een paar koude voeten die dag! De Topo MT weegt ongeveer 9oz in mijn maat 10, grotendeels omdat de zool goed is opgevuld en beschermd. Ze zijn een 2 mm drop-schoen met een stapelhoogte van 19 mm bij de hiel en 17 mm bij de voorvoet. Het meeste van mijn hardlopen is op asfalt of op knapperig ijs en sneeuw geweest Nike Air Max Zero Womens en ik vind de dempingsfabrikant hard maar niet keihard. Ik wou dat ik commentaar kon geven op hoe ze zich voelen op een warme, onverharde weg, maar dat is helaas moeilijk te bereiken in deze tijd van het jaar in NH. Ik ben niet duidelijk of er een stenen plaat in deze schoenen zit, maar de bescherming is meer dan voldoende geweest op de oppervlakken waar ik tot nu toe op ben geweest - dit komt waarschijnlijk door een combinatie van de rubberen buitenzool en de matig opgevulde tussenzool. over de volledige lengte van de buitenzool van de Topo MT wordt gesjouwd, maar de nokken zijn laag en plat. Als zodanig is tractie in deze schoenen fatsoenlijk, maar niets bijzonders. Ze doen het goed op knapperig ijs, maar niet zo goed op verse sneeuw of gladdere ijsoppervlakken. Ik vermoed dat ze prima geschikt zijn voor lichte trails, maar Nike Air Vapormax Femme zullen niet veel grip in de modder of op natte, gladde oppervlakken geven. Een groot positief punt van de Topo MT is dat het gevoel van sterke steun van de voetboog dat ik voelde in de RT is weg. Er is enige boogcontour, maar geen sterk gevoel van druk. De 2 mm is nauwelijks merkbaar, voelt en loopt als een schoen zonder valssleutel en mijn kuiten kregen zelfs een beetje pijn na mijn eerste paar runs erin (waarschijnlijk als gevolg van mijn recente serie 9-10 mm drop shoe-reviews - uit de praktijk Het andere grote pluspunt voor de MT is dat de toebox erg ruim is, zowel in breed als verticaal volume. Mijn tenen hebben heel veel ruimte om in deze schoenen rond te lopen. De pasvorm zit strak door de hiel en de Nike Air Max 2017 Damen midoot. Over het algemeen zijn ze een ongelooflijk comfortabele schoen en een die ik vaak voor de hele dag draag (droeg ze voor www.joomlas.co.uk een dag rondwandelen in Boston afgelopen weekend - voeten waren best blij!). Vergelijkingsfoto van de Merrell Ascend Glove (links), Inov- 8 Trailroc 235 (midden) en Topo MT (rechts)
3 Schoenen Vergelijk Soles Vergelijkende foto van de Merrell Ascend Glove (links), Inov-8 Trailroc 235 (midden) en Topo MT (rechts) De Topo MT is een zeer veelzijdige schoen. Het is niet zo luggy dat je het onderweg niet kunt gebruiken (ik heb er zelf geen problemen mee gehad onderweg op de weg), en het biedt voldoende grip op het rennen van lichte trails. Als ik de naaste concurrenten van deze schoen zou moeten identificeren, zouden ze de Merrell Ascend Glove, Inov-8 Trailroc 235/245 en Altra Superior zijn. Dit zijn allemaal Adidas Superstar Mens geweldige schoenen, maar eerlijk gezegd, denk ik dat de Topo MT mijn favoriet is, simpelweg omdat het bovenwerk zo mooi is gebouwd Adidas Superstar Hombre en zo comfortabel is. Als een goede afwatering cruciaal was, zou ik ergens anders kunnen zoeken, maar de Merrell Ascend mist een kussen langs de enkelrand (de huid aan de achterkant van mijn enkel vindt dat niet leuk), en ik heb te veel duurzaamheidsklachten gehoord over het bovendeel van de Trailroc 235 en Altra Superior (de update voor de laatste staat op het punt te verschijnen, hopelijk zal het nieuwe bovendeel beter presteren). Als je op zoek bent naar een solide hybride schoen met matig kussen, een ruime toebox, fatsoenlijke bescherming en vermogen om op te treden beide routes en wegen dan is de Topo MT zeker een kijkje waard!
Momenteel is de Topo MT alleen verkrijgbaar bij REI. Ik heb gehoord Nike Air Force 1 Womens dat het na 1 februari breder zal worden uitgebracht.
Labi1995
Заслужений
Заслужений

Повернутись до КНИГА ВІДВІДУВАЧІВ, ПОШУК ЗНАЙОМИХ, ОДНОКЛАСНИКІВ!!!

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів