zouden hun pijnsymptomen verbeterd

Тут можна розповісти про себе, залишити оголошення про пошук знайомих, друзів, однокласників. Поздоровити своїх родичів та близьких.

Модератори: bershad, Korespondent

zouden hun pijnsymptomen verbeterd

Повідомлення Labi1995 » 10 серпня 2018 06:40

Een paar weken geleden schreef Nike Air Max 95 Damskie ik een post over een nieuwe studie www.dannywinstanley.co.uk gepubliceerd in het British Journal of Sports Medicine waarin ik voorspelde dat krantenkoppen / artikelen de interpretatie van de resultaten verkeerd zouden krijgen. Nou, gisteren publiceerde Reuters een artikel over de studie met de titel Adidas NMD Womens "Overschakelen naar minimalistische hardloopschoenen gebonden aan blessures, pijn." En de eerste twee regels van het artikel zijn: "Voorstanders van trendy" minimalistische "hardloopschoenen beloven een meer natuurlijke Nike Air Max 97 Womens ervaring, maar lopers in een nieuwe studie rapporteerden hogere percentages van letsel en pijn bij de minder gestructureerde schoenen. Drie maanden na het overstappen Nike Air Max 2017 Męskie van traditionele hardloopschoenen naar de minimalistische variant, hadden studiedeelnemers twee tot drie keer zoveel blessures vergeleken met hardlopers die vastzaten met traditionele schoenen. "
Ik ben het niet eens met Nike Air Zoom Pegasus 34 Womensdeze kop en interpretatie. Wat heeft de studie echt laten zien? Welnu, letselpercentages waren inderdaad hoger in de gedeeltelijk minimalistische Nike Free 3.0, en hardlopers in Vibram Fivefingers rapporteerden een grotere kalf / scheenpijn, maar het meest interessante resultaat voor mij, en degene die lijkt over het hoofd te worden gezien in rapporten over deze studie, is dat het geen significant verschil in letselrisico vond tussen hardlopers die in Nike Air Max 90 Damskie een meer traditionele hardloopschoen verbleven en degenen die overgingen op de ultraminimal Vibram Fivefingers. Alleen degenen die in de Nike Free-ervaringservaring Nike Air Max 90 D&#[url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Zoom-Mariah-Flyknit-Racer-Mujer-c-1_46.html]Nike Air Zoom Mariah Flyknit Racer Mujer 225;mské[/url] komen, krijgen hogere letselpercentages. (voor meer informatie over de details van deze studie bekijk ik mijn bericht op deze of deze post door Blaise Dubois waarin we de resultaten bespreken met de hoofdonderzoekauteur in de commentaren).
Om eerlijk te zijn, verrasten deze resultaten me. Veel. Ik had verwacht dat de overgang van een traditioneel opgeveerde trainer naar een zeer minimale, nauwelijks gewatteerde schoen met teenzakken een veel groter risico op letsel zou hebben opgeleverd. Ik heb zelfs een hele post geschreven over waarom ik dacht dat Vibrams riskant waren en waarom ik ze over het algemeen niet aanbeveel. Maar de resultaten van de BJSM-studie ondersteunen Nike Air Max 90 Męskie mijn eigen standpunt Nike Air Max 90 Pánské over de schoenen niet. Lopers die in deze studie naar hen overgingen, hadden geen verhoogd risico op letsel in een van de analyses die www.aromery.co.uk zij uitvoerden. Die pijn in de kuit / scheenbeentjes was verhoogd in Vibrams was helemaal geen verrassing (ik vermoed dat het voornamelijk alle kuitpijn was, maar de auteurs splitsen het niet op). Kuitpijn is een typische ervaring voor mensen die een minimale schoen gaan gebruiken, omdat het kalf vermoedelijk harder moet werken. Zou pijnlijke spieren na het gaan naar de sportschool je ertoe brengen om te zeggen dat het heffen van gewichten een slechte zaak is? Mijn gok is dat spieren aan de voorkant van de scheen minder werkten, en als de hardlopers in de studie last hadden van anterieure shin splints of anterieure compartimentsyndroom, dan Nike Air Huarache Dámské zouden hun pijnsymptomen verbeterd Nike Air Max 2015 Damskie kunnen zijn - het gaat allemaal om het verplaatsen van krachten en weten welke gebieden van uw lichaam zijn het meest vatbaar voor verwonding. Aangezien de www.dannywinstanley.co.uk wetenschap begint te komen op de voor- en nadelen van blootsvoets en minimalistisch lopen, vinden wij dat over het algemeen beweringen over verbeterde prestaties of verminderd letselrisico niet worden bevestigd. Maar beweringen van verhoogd letselrisico in minimale schoenen worden ook niet bevestigd. Afgelopen mei schreef ik over een andere studie die geen verschil in letselpercentages tussen traditioneel en minimaal geschoeide soldaten vond. Het was alleen Nike Air Vapormax Womens gebaseerd op een samenvatting van een presentatie op de American Society of Sports Medicine jaarvergadering, maar de resultaten komen overeen met de bevindingen van de BJSM-studie. Dus we blijven zitten met het feit dat er geen sterke steun is voor een verschil in letselpercentages Nike Air Max Tavas Damskie tussen nauwelijks-er minimale schoenen en meer traditionele schoenen. Mensen zullen in beide Nike Air Max 270 Męskie goed rennen, mensen zullen gewond raken in beide (maar misschien zijn de soorten verwondingen anders - we zagen dit patroon spelen omdat schoenen in de jaren '70 van redelijk minimaal naar mooi gedempt waren). De wetenschap vertelt ons niet dat een van beide beter is dan de andere. Dit roept de vraag op: waarom?
Labi1995
Заслужений
Заслужений

Повернутись до КНИГА ВІДВІДУВАЧІВ, ПОШУК ЗНАЙОМИХ, ОДНОКЛАСНИКІВ!!!

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів